Pokud již jste našimi klienty, můžete pro snažší správu Vašich objednávek využívat náš rezervační portál.

Před prvním použitím prosíme o přečtení informací níže. Děkujeme.

Jak využívat rezervační portál a co mi to přinese?

Před první rezervací je nezbytné, abyste již byli našimi klienty. Zavolejte nám, napište nám email nebo využijte kontaktní formulář na našich stránkách. Vždy jsme na příjmu! Ideálně nám sdělte informace o lokalitě venčení, četnosti, délce trvání a plemeni pejska. Následně Vás budeme kontaktovat a domluvíme datum osobního setkání.

Je to velice snadné! Na stránkách našeho portálu provedete registraci, následně kliknete ve své emailové schránce na aktivační odkaz a můžete portál začít využívat. Je však nutné využít emailovou adresu, kterou jste nám uvedli při podpisu smlouvy.

Při vytváření rezervace je nutné dodržet všechna naše pravidla, která Vám byla na osobní schůzce vysvětlena. Objednané venčení lze zrušit nejpozději 3 hodiny před časem, kdy má být vykonáno. Objednat venčení lze s předstihem alespoň 24 hodin a nejdříve 60 dní dopředu. V případě pravidelných, např. každodenních venčení, doporučujeme naplánovat vždy koncem měsíce celý následující měsíc.

Ano. V současnosti lze využít všechny obvyklé kontakty. Vzhledem k množství objednávaných venčení Vás však prosíme o maximální využívání našeho portálu. Děkujeme.

Naším cílem je navázat s dvou i čtyřnohými klienty dlouhodobé vztahy založené na přízni a porozumnění. Nejsme jen ten, kdo venčí vašeho psa, jsme jeho a vaši kamarádi.

Více o nás